|
Login:
Heslo:
Prihlásenie
 
|Nová registrácia|Zabudli ste heslo?
Layouty
HP7/2
Mlok Scamander
Halloween
Vianoce
STRÁNKA
  Denný Prorok
  História stránky
  O nás
  Kontakt
  Naša pesnička
  Credits
  FAQ
  Dekréty
     Veľká Sieň
     Severná Veža
     Zakázaný Les
     Tajomná Komnata
     Astronomická Veža
     Núdzová Miestnosť
     Galéria
     Rokfortský Cintorín
     Sieň Slávy
     Azkaban
     Stretnutia
     Rozvrhy súťaží
  Privacy Policy
  Archív noviniek
  Archív ankiet
  Výpomoc stránke
  Autorský zákon
KNIHY
  HP: Kniha 1
  HP: Kniha 2
  HP: Kniha 3
  HP: Kniha 4
  HP: Kniha 5
  HP: Kniha 6
  HP: Kniha 7
  Obrázky z kapitol
  Venovania
  Ďalšie knihy
  Comic Relief
FILMY
  HP1: Kameň mudrcov
  HP2: Tajomná komnata
  HP3: Väzeň z Azkabanu
  HP4: Ohnivá čaša
  HP5: Fénixov rád
  HP6: Polovičný Princ
  HP7: Dary Smrti I
  HP7: Dary Smrti II
  Biografie hercov
  Adresy hercov
  EmmaWatson.com
  DanRadcliffe.com
  RupertGrint.net
J. K. ROWLING
  Biografia
  Kontakt
  Publikácie
  JKRowling.com
INFORMÁCIE
  Rokfort
  Zoznam postáv
  Význam mien
  Slovník pojmov
  Záškodníci
  Kniha kúziel
  Príručka elixírov
  Učebnica herbológie
  Metlobal
  Školy vo svete
  Ministerstvo mágie
  Fénixov rád
  Rod Blackovcov
  Dekréty o vzdelávaní
  Zázračné predmety
  Zázračné zvery
  Škriatkovia
  Predzvesti smrti
  Podobnosti
  Články z novín
ZÁBAVA
  Fan Fiction
  HP testy
  Ako...
  Komiksy
  Čarodejnícke recepty
  Vyber si prútik
  HP vtipy
  Piškvorky
  Puzzle
  Download
     Fonty
     Zvonenia

NOVINKA

Keď skutočnou mágiou sú vizuálne efekty
Poslala: Sovička Marika 5.1.2019, 14:54:43; komentáre (0)

Filmy » Fantastické zvery: Grindelwaldove zločinyNejeden z nás ostal pri pozeraní Grindelwaldových zločinov bez slov. Či už to bolo kvôli dejovým zvratom, hudbe či záveru, je u každého individuálne, avšak jedna vec, ktorá jednoznačne ohúrila, boli vizuálne efekty. Počnúc Grindelwaldovým útekom, cez kŕmenie Kelpie a veľkolepý záver na cintoríne Pére La Chése, bol druhý diel Fantastických zverov prehliadkou geniality moderných technológií.
Práve za úvodnú sekvenciu, ktorá tvorí prvých 7 minút filmu, bola zodpovedaná spoločnosť Image Engine. V jej mene poskytol dizajnér Martyn Culpitt rozhovor o tom, ako sa úvodná sekvencia tvorila, no i čo sa mu na práci na Fantastických zveroch páči a ktoré ďalšie, menšie scény ešte dostali na starosti.

A ak ste zvedaví na fotky "pred" a "po" vizuálnych efektoch, v pokračovaní novinky sa dočkáte aj ich. A sú naozaj parádne.

Martyn so svojim tímom pozostávajúcim zo 130 ľudí pracoval už na prvých Fantastických zveroch. Aj preto bol preňho návrat ku Grindelwaldovým zločinom omnoho jednoduchší: "Bolo to vzrušujúce. Už poznáme postavy a svet, v ktorom žijú. Je to rozhodne jednoduchšie pracovať na projekte, keď chápete jeho pozadie."




Ako mnohí herci a kolegovia Davida Yatesa, ani Martyn nešetril slovami chvály na režiséra, ktorý nám zatiaľ priniesol neuveriteľných 6 HP filmov: "David bol veľmi vnímavý. Bol otvorený tomu, aby sme použili čo najviac efektov. Bolo skvelé posúvať našu prácu na vyššiu úroveň. Bol nadšený zo všetkého, čo sme mu ukázali a najmä prekvapený, že sme dokázali vyhovieť náročnému časovému plánu, ktorý nám dal. Pomohlo nám to prehĺbiť dôveru, ktorú sme si s ním vybudovali počas práce na prvom filme."




Ktoré scény okrem úvodnej mali teda na starosti? "Vytvorili sme aj londýnsku ulicu, kde sa Jacob s Queenie rozprávajú a Queenie sa odmiestni. Myslím si, že toto je náš najnenápadnejší efekt - nik by nepovedal, že tá ulica bola vytvorená digitálne. Spracovali sme aj niekoľko záberov nočného Paríža, konkrétne plavbu ponad Seinu s výhľadom na Notre Dame a pohľad na Eiffelovku."




Ako prebiehala tvorba sekvencie s Grindelwaldovým útekom? "Najprv sme vytvorili pohyb testralov po nebi. Až potom sme začali pracovať na samotnom New Yorku. Chceli sme, aby bol verný mestu, ktoré existovalo v roku 1927. Vyžadovalo si to veľa skúmania, no výsledok stál za to. Rozdelili sme si New York na niekoľko častí a vytvorili si mapu. Potom sme do tejto mapy dosádzali budovy."







Jednou z najväčších výziev bolo počasie. "Celá sekvencia sa odohráva v noci počas búrky. Potrebovali sme vytvoriť oblaky, ktoré by pôsobili vierohodne, neboli príliš výrazné, no ktoré by boli zároveň viditeľné, keďže sa v nich kočiar, testraly i aurori strácajú a znovu sa objavujú.
Vytvorili sme dva typy dažďa - prvý z nich bol ten, ktorý udieral do účastníkov scény počas rýchlych, akčných scén. Druhý bol vzdialený od kamery 10 až 1000 metrov a bol plne automatický."





Image Engine vytvorilo i jedného fantastického zvera, a to Grindelwaldovu čupakabru, Antonia. Tá sa mala pôvodne objaviť až v kočiari, no "režisérovi sa natoľko páčila, že nás požiadal, aby sme ju pridali aj do Grindelwaldovej cely, čo bolo dosť cool."




Či už veríte alebo nie, tím Image Engine vytvoril dohromady 147 záberov a trvalo im to okolo 13 mesiacov. A my im môžeme len ďakovať, že sa s tým tak krásne pohrali a priniesli nám epický úvod príbehu. Ďalšie fotky nájdete nižšie.






















Zdroj: ART OF VFX


© Copyright 2004-19 by Priori-Incantatem.sk. Powered by PI team.
Optimalizované pre Firefox 20.0, rozlíšenie: 1024x600 a vyššie.
Pri iných prehliadačoch môžu nastať chyby v zobrazení.

Priori-Incantatem.sk nie je majiteľom autorských práv Harryho Pottera, je iba
sprostredkovateľom informácií ohľadom Harryho Pottera pre fanúšikov.
Tento dokument však nesmie byť kopírovaný, či
už v častiach alebo celý, bez súhlasu Priori-Incantatem.sk.

RSS Feed | Optimalizácia PageRank.cz


ANKETA
Kde by ste chceli tráviť čarovné Vianoce?

Určite v Rokforte
46% (46)

V Brlohu s Weasleyovcami
13% (13)

Čistokrvné Vianoce v Malfoy manor
10% (10)

Je jedno kde, dôležité je s kým
32% (32)

Hlasovalo: 101 ľudí
TOP NOVINKA

Adventná súťaž aj tento rok!
Čo by to bol predvianočný čas na Priori bez Adventnej súťaže, však? cuca, Sedo a moja maličkosť sme teda opäť dali hlavy dokopy a pripravili pre vás otázky, ktoré otestujú vaše vedomosti zo sveta HP. Ak sa pýtate, ako je možné, že aj po toľkých rokoch dokážeme vymyslieť nové, neopakujúce sa otázky, tak vám na to odpoviem veľmi jednoducho - mágia. Ako každá čarodejnícka hra, aj táto má svoje pravidlá - a sú trošku komplikovanejšie než tie metlobalové - aspoň čo sa týka bodov. Tak nahlia...

[» celý článok «]
FAKULTY
Počet žiakov:
Chrabromil 42
Bystrohlav 44
Bifľomor 42
Slizolin 51
Spolu: 179
FAKTY
Weasleyovci boli jedno leto na dovolenke v Egypte.
CITÁTY
Som pravdepodobne jedna z mála živých ľudí, ktorí môžu povedať, že poznajú skutočného Harryho Pottera.

Rita Skeeterová,
HP7: Dary Smrti
(kap. 2, str.31)
STRÁNKY
Ocenenia:


Partneri:
Kiklop's Dynamic

Spriatelené stránky:
Fantasy-svet.net
Potterweb.cz
Simpsonovci.com
Martin Užák - editor a ghostwriter
DÔLEŽITÉ DÁTUMY
Grindelwaldove zločiny
Slovensko
15. november 2018
UK / USA
16. november 2018