|
Login:
Heslo:
Prihlásenie
 
|Nová registrácia|Zabudli ste heslo?
Layouty
HP7/2
Mlok Scamander
Halloween
Vianoce
STRÁNKA
  Denný Prorok
  História stránky
  O nás
  Kontakt
  Naša pesnička
  Credits
  FAQ
  Dekréty
     Veľká Sieň
     Severná Veža
     Zakázaný Les
     Tajomná Komnata
     Astronomická Veža
     Núdzová Miestnosť
     Galéria
     Rokfortský Cintorín
     Sieň Slávy
     Azkaban
     Stretnutia
  Privacy Policy
  Archív noviniek
  Archív ankiet
  Výpomoc stránke
  Autorský zákon
KNIHY
  HP: Kniha 1
  HP: Kniha 2
  HP: Kniha 3
  HP: Kniha 4
  HP: Kniha 5
  HP: Kniha 6
  HP: Kniha 7
  Obrázky z kapitol
  Venovania
  Ďalšie knihy
  Comic Relief
FILMY
  HP1: Kameň mudrcov
  HP2: Tajomná komnata
  HP3: Väzeň z Azkabanu
  HP4: Ohnivá čaša
  HP5: Fénixov rád
  HP6: Polovičný Princ
  HP7: Dary Smrti I
  HP7: Dary Smrti II
  Biografie hercov
  Adresy hercov
J. K. ROWLING
  Biografia
  Kontakt
  Publikácie
  JKRowling.com
INFORMÁCIE
  Rokfort
  Zoznam postáv
  Význam mien
  Slovník pojmov
  Záškodníci
  Kniha kúziel
  Príručka elixírov
  Učebnica herbológie
  Metlobal
  Školy vo svete
  Ministerstvo mágie
  Fénixov rád
  Rod Blackovcov
  Dekréty o vzdelávaní
  Zázračné predmety
  Zázračné zvery
  Škriatkovia
  Predzvesti smrti
  Podobnosti
  Články z novín
ZÁBAVA
  Fan Fiction
  HP testy
  Ako...
  Komiksy
  Čarodejnícke recepty
  Vyber si prútik
  HP vtipy
  Piškvorky
  Puzzle
  Download
     Fonty
     Zvonenia

NOVINKA

Rozhovor s režisérom LEGA
Poslala: Emma Davisová 27.11.2011, 22:12:38; komentáre (3)

Produkty » LEGORežisér LEGA, Arthur Parsons, poskytol stránke Mugglenet “krátky“ rozhovor týkajúci sa tvorenia hry Rokov 5-7, opísal niektoré z udalostí, ktoré tam na nás čakajú a prezradil tiež, akú mal halloweensku masku.
Viac sa už ale rozpisovať nebudem, v pokračovaní novinky máte toho na čítanie až-až.
+10 bodov - Uf, to bolo prekladania! (Ocean Dream)


MuggleNet: „Som tu s Arthurom Parsonom, režisérom hier pre Tt Games. Takže Arthur, posledná hra, ktorú si režíroval bolo LEGO Harry Potter?“
Arthur: „Áno. LEGO Harry Potter: Roky 5-7. Režíroval som tiež Roky 1-4, takže som vlastne pracoval na pokračovaní, čo bolo skvelé.“

MN: „Medzitým nebolo nič? Šiel si od jednej LEGO hry k druhej?“
Arthur: „Roky 1-4 sme dokončili niekedy v máji/júni minulého roku a ja spolu s tímom sme sa presunuli rovno k pokračovaniu. Mali sme skvelý a dlhý čas na pripravenie výborného pokračovania.“

MN: „Ako uspela prvá hra? Čo reakcie fanúšikov? Pracovali ste na pokračovaní v čase, keď bola prvá hra zverejnená?“
Arthur: „Skvelá vec na Rokoch 1-4 bola, že sme chceli spraviť niečo nové. Chceli sme, aby hráč mohol zažiť, aké je to byť čarodejníkom, ísť do Rokfortu, navštevovať hodiny, učiť sa kúzla. Navštevovanie Rokfortu bola obrovská zmena oproti predchádzajúcim LEGO hrám, kde ste mali len zoznam levelov, ktoré ste si mohli zvoliť.
Fanúšikovia si hru obľúbili, pretože bola o Harrym Potterovi. Fanúšikovia LEGA si ju obľúbili, pretože to bolo niečo nové. Bolo to niečo celkom iné ako napríklad Batman alebo Star Wars alebo Indy. Takže to bolo úspešné. Môžete objavovať, prechádzať rôzne miestnosti, chodiť do tried. Nie je to RPG, ale cítite sa akoby ste boli Harry a neviete, ako používať mágiu. A čím sa ďalej v hre dostanete, tým viac novej mágie a kúziel sa naučíte.
Na tomto sme postavili aj Roky 5-7, chceli sme to dostať na ďalší level. Ľudia už boli v Rokforte, teraz sme potrebovali niečo nové a vzrušujúce. A to sa očakávalo od Rokov 5-7.“


MN: „V prvej hre sa mi páčilo lietanie na metle. Sú metly aj v pokračovaní?“
Arthur: „Sú tam metly, ale sú tam tiež testraly, na ktorých môžete lietať. A znovu ako v predchádzajúcej hre, každá postava je iná. Takže či hráte ako Ginny, Arthur, Tonksová alebo Bellatrix, každá postava je jedinečná. Každá postava má jedinečné prvky. Tonksová, napríklad, ak stojíte a nič nerobíte, naštve sa a jej vlasy menia farbu. A potom sa zmenia späť.
Poznám filmy, aj knihy, som obrovský fanúšik Harryho Pottera a takisto aj ľudia v mojom tíme. Takže sme chceli, aby ďalší fanúšikovia Harryho Pottera videli náš záujem o detaily. Ginny má pygmejského chumkáča, Ron má Kvíka, Lucius pávy. Sú to také veci, ktoré by tam ľudia neočakávali. “


MN: „Môžete si ako postavu vybrať páva?“
Arthur: „Jasné. Je to super! Ste Lucius a bežíte. Párkrát kliknete, vypustíte zviera von a môžete sa prebehnúť ako páv. Je to skvelé.“

MN:
„Poďme k postavám. V prvej hre bola obrovská zbierka postáv. Zlepšili ste ju? Alebo sú tam staré postavy?“
Arthur: „Čo robíme je, že sa snažíme LEGO vylepšovať. V prvej hre bolo 167 postáv, ktoré ste si mohli vybrať. Napríklad aj postavy ako “chlapec z Chrabromilu“ alebo “dievča z Bystrohlavu“.
V Rokoch 5-7 je 200 postáv. Či je to Bellatrix, profesor Slughorn, Umbridgeová alebo Blaise Zabini, nájdete ich tam...
Skvelá vec je, že všetky postavy dokážu robiť super veci. S profesorom Slughornom sa môžete premeniť na kreslo. Nie je to síce v hre potrebné, ale keďže to tak je v príbehu, povedali sme si, že by to malo byť aj v hre. Bolo pomerne náročné pripraviť 200 postáv, ale akúkoľvek postavu by si chcel HP fanúšik zahrať, nájde ju tam. Dokonca aj postavy ako je Sivá dáma. “


MN: „Vyzerá to tak, že naozaj dbáte na to, čo bolo v knihách.“
Arthur: „Rozhodne áno.“

MN: „Odkedy vyšli filmy, zdá sa, akoby hry nasledovali filmy, ale je tam toho príliš veľa z kníh. Sú Roky 5-7 spravené ako ďalšia hra práve preto, že bola posledná kniha sfilmovaná do dvoch častí? Ako to ovplyvnilo obsah a smerovanie hry?“
Arthur: „Prvá hra bola naozaj veľká, skutočne obrovská. Čo sa filmov týka, Dary Smrti sú rozdelené na dva diely. Spravili sme teda niečo ako “Roky 5-8“. Hoci na Rokforte už ale ôsmy rok nie je, ale my sme spracovali šesť hlavných udalostí pre Dary Smrti I a ďalších šesť pre Dary Smrti II, čo je ako ôsmy rok. Hra je ešte väčšia ako tá prvá...
Ale stále je tam 24 udalostí z príbehu, asi 16 z nich je v škole a zvyšné sú v exteriéri- les, v ktorom stanujete, Londýn, King's Cross, Godrikova úžľabina... Z pohľadu režiséra, chceli sme, aby ľudia vizuálne spoznávali v hre filmy. Hra ale nie je mierená len na deti vo veku 6-12 rokov- tie poznajú filmy. Mysleli sme ale aj na starších fanúšikov, ktorí poznajú knihy do posledných detailov.
Takže sme to vlastne pripravovali pre deti- fanúšikov LEGA, ale tiež pre knižných fanúšikov, ktorí si možno povedia: 'Toto si pamätám z kníh' alebo 'Neverím, že to sem dali.' Takto sme sa teda snažili spojiť tieto dve skupiny.“


MN: „Moja reakcia na hru, keď som ju hral prvýkrát bola: 'Nemôžem uveriť, že niekto čítal tie isté knihy ako ja a pomyslel si, že by sa z nich mala spraviť hra!' Práve toto je uznanie toho, že je hra dobrá. Má hlbšiu perspektívu. Myslím, že je to interaktívne, pretože LEGO je zábavné a láka to ľudí. “
Arthur: „V to sme dúfali. Ak sa hra páči HP fanúšikom, vykonali sme si prácu naozaj dobre. Boli by sme šťastní, keby si fanúšikovia povedali: 'Toto je skvelá hra.'“

MN: „Ktorý z rokov 5-7 (5-8) bol najväčšou výzvou na spracovanie? Ktorý bol najťažší? “
Arthur: „Myslím, že Dary Smrti I boli najkomplikovanejšie, pretože sa neodohrávajú v Rokforte. Je tam síce Harry, Ron a Hermiona, ale sú na úteku, mimo Rokfortu. Museli sme veľa premýšľať, ako to vyriešiť.
Čo sme v skutočnosti spravili bolo územie lesa, ktoré sa s postupujúcou hrou rozvíja. Stan sa dá premiestňovať, môžete ísť do stanu. Je tam tiež tanec Harryho a Hermiony, čo je fakt skvelý kúsok. Ale aby sa ľudia dostali aj do Rokfortu, majú tú možnosť, ak prídu ku stolu v stane, na ktorom sa nachádza Záškodnícka mapa. Po jej otvorení kamera priblíži mapu a dostane vás do Rokfortu, kde môžete hrať ako Ginny, Neville, Seamus alebo Dean Thomas.“


MN: „Mám zimomriavky.“
Arthur: (smiech) „No, Harry, Ron a Hermiona nemôžu ísť do Rokfortu. Ale každý iný môže! Môžete teda hrať v Rokforte s akoukoľvek inou postavou. A hocikedy sa môžete vrátiť späť a proste pokračovať v príbehu. Bola to výzva spojiť to všetko dokopy, napríklad aj s návratom do Londýna a do kaviarne, kde musíte poraziť Dolohova. Sme naozaj hrdí, že sme to dokázali spraviť. Stálo nás to veľa prebdených nocí, ale našťastie sa nám to podarilo správne.“

MN:
„Voldemort- zrejme veľký rozdiel oproti prvej hre. Teraz je všade. Je späť vo vlastnom tele.“
Arthur: „Presne tak.“

MN: „Videl som reklamu, ktorá sa objavila na Blu-Ray disku, kde sa pozerá do zrkadla a Bellatrix ho drží...“
Arthur: „Bol to Game Face Trailer.“

MN: „Je to vtipné. Úplne smiešne. Je strašidelný? Je v tej hre stále zloduch? V knihách je to veľmi temná postava, ako ste zvládli jeho premenu z kníh do hry?“
Arthur: „V hre je niekoľko pomerne strašidelných momentov, napríklad na konci piateho roku, keď si s ním musíte zmerať sily na Ministerstve. Voldemort tam má skutočne diabolskú tvár. Tím strihačov spravil úžasnú prácu v tom, ako ho priviedli späť k životu. Zmiešali sme jeho vážnu stránku s tou bláznivou.
Je tam niekoľko výborných momentov, keď dôjde k styku s Voldemortom. Tých stretov s ním je dosť veľa, takisto aj s inými zápornými postavami v piatom až siedmom roku. Takže sme sa snažili vytvoriť naozaj hrozivú postavu, ktorá ale nestratí zábavu a humor. Myslím si, že ako ľudia postupujú hrou, skutočne si užívajú každý moment s ním. A takisto Znamenie smrti. V Rokoch 5-7 je hrozivé a strašidelné. Voldemort je v hre monštrum, napríklad v časti v lese pri jazierku, keď sa pokúšajú zničiť jeho medailón. Keď som prvýkrát videl, čo pre túto scénu spravili umelci, bol som unesený. Je to oveľa pokročilejšie ako iná LEGO hra. Je to zlovestné. A potom z dymu prídu Harry a Hermiona a ostanete na to pozerať s otvorenými ústami.“


MN: „Toto sa mi páči. A ako vyzerá sídlo Malfoyovcov? Je to územie, kde môže hra prebiehať?“
Arthur: „Určite áno. Práve na konci siedmeho roku tam prebieha jedna z udalostí príbehu. Bežíte lesom, no potom vás chytia Lapači. Tí vás potom vezmú do sídla Malfoyovcov. Harry schytá do tváre pŕhliace zaklínadlo, jeho hlava sa zmení na červenú LEGO kocku, čo je vážne vtipné. Potom vás vezmú do cely k Petrovi Pettigrewovi. Keď ste tam, môžete hrať za Lunu, Ollivandera, Harryho a Rona, ale nemáte prútiky. Takže musíte prehľadať celu a vtedy príde Dobby, ktorý si s Pettigrewom poradí. Idete do hlavnej miestnosti v Malfoyovskom sídle, kde na vás čaká duel.“

MN:
„Ako sa zmenila Gringottbanka oproti Rokom 1-4? A ako ste ju prepojili s pokračovaním?“
Arthur: „Keďže sme chceli, aby to vyzeralo ako nové, Šikmá ulička bola celkom prestavaná. Otočili sme to o 180°, je tam nový obchod Freda a Georga, kde sú fakt super veci.
Keď začnete hrať Dary Smrti II a vlámete sa do Gringottbanky, musíte sa dostať do podzemia. Je tam jazda na vozíku. Vlámanie do Bellatrixinho trezora. Nechýba ani jazda na drakovi. “


MN: „LEGO spravilo tiež hru Indiana Jones: Dobrodružstvo pokračuje...“
Arthur: „To áno...“

MN:
„Bude tiež ešte nejaké pokračovanie hry o Harrym? Niečo po tejto hre?“
Arthur: „To naozaj neviem. Všetci sme sa sústredili na vydanie hry, aby si ju každý mohol vychutnať. Zatiaľ sa nepozeráme až tak dopredu. Chceme aby si každý zahral, užil si to a budeme mať dlhé prázdniny, pretože sme všetci fakt unavení!“

MN: „Zdá sa, že ste naozaj veľký HP fanúšik. Zaregistrovali ste sa už na Pottermore?“
Arthur: „Aby som povedal pravdu, zmeškal som to! Zmeškal som prvý termín. Keďže som bol v práci, 15 hodín denne, spolu s celým tímom...nemali sme voľné víkendy, sústredili sme sa len na hru a zmeškali sme to. Takže teraz, keď máme trochu času, určite sa tam zaregistrujem a zabavím sa tam ako každý iný HP fanúšik. A pokúsim sa dohnať taktiež to, čo sa udialo vo svete okolo mňa, všetko predsa stále napreduje.“

MN: „To áno.“
Arthur: „A my sme boli zamknutí v kancelárii.“

MN:
„Myslím, že je dobré to počuť, pretože aj keď je už koniec, stále sa Harrymu venuje veľa pozornosti.“
Arthur: „Presne toto sme chceli dosiahnuť.“

MN: „Videl som váš Twitter. Mali ste ako halloweensky avatar Lunu?“
Arthur: (smiech) „No, bol to vlastne taký vtip v kancelárii. Jeden z kolegov bol v Čarodejníckom svete a priniesol mi prízrakohľad. Mali sme ich aj v hre. Musel som si ich vyskúšať. A mali sme tiež blond parochňu. Takže som bol oblečený ako Luna. Prečo nie? Bolo to vážne zábavné.“

MN: „Tak a to je všetko. Ďakujem za váš čas!“
Arthur: „Bolo mi potešením.“

MN: „A teraz zostáva už len vyskúšať hru!“


Zdroj:
Mugglenet


© Copyright 2004-24 by Priori-Incantatem.sk. Powered by PI team.
Optimalizované pre Firefox 20.0, rozlíšenie: 1024x600 a vyššie.
Pri iných prehliadačoch môžu nastať chyby v zobrazení.

Priori-Incantatem.sk nie je majiteľom autorských práv Harryho Pottera, je iba
sprostredkovateľom informácií ohľadom Harryho Pottera pre fanúšikov.
Tento dokument však nesmie byť kopírovaný, či
už v častiach alebo celý, bez súhlasu Priori-Incantatem.sk.

RSS Feed | Optimalizácia PageRank.cz


ANKETA
Aké obdobie by podľa vás mal sledovať plánovaný televízny seriál zo sveta Harryho Pottera?

Normálne, obdobie kníh. Ale tentokrát by sa ich mohli držať viac!
36% (85)

Normálne, obdobie kníh. Ale mohli by sa ich držať ešte menej ako vo filmoch!
3% (7)

Určite obdobie pred knihami. Napríklad pohľad na život Toma Riddla a vznik Voldemorta.
37% (88)

Určite obdobie po knihách. Deti hlavného tria nepochybne zažívajú na Rokforte veľa dobrodružstiev!
24% (57)

Hlasovalo: 237 ľudí
TOP NOVINKA

Z Rokfortu až do kulturáku - Riddikulus!
Dodnes smútite, že vám na 11. narodeniny sova nepriniesla vytúžený list do Rokfortu? Tak už nemusíte! Už čoskoro sa totižto vybrané slovenské centrá kultúry ako mávnutím prútika zmenia na Rokfortskú strednú školu čarodejnícku. Mladí divadelníci Katarína Gurová, Kristóf Melecsky a Peter Pavlík, na čele s režisérom Pavlom Viechom, budú v jedinečnom predstavení žonglovať ikonickými postavami všetkých siedmich kníh, aby nám dokázali, že fantázii sa medze nekladú. Aj keby sa možno mali. Celú tl...

[» celý článok «]
FAKULTY
Počet žiakov:
Chrabromil 16
Bystrohlav 19
Bifľomor 20
Slizolin 12
Spolu: 67
FAKTY
V čarodejníckom svete sa platí len mincami troch hodnôt: galeóny (zlaté), sikle (strieborné) a knuty (bronzové). 1 galeón má hodnotu 17 siklov a 1 sikel sa rovná 24 knutom.
CITÁTY
No Dumbledore vraví, že jemu je jedno, čo urobia, pokiaľ ho neodstránia z kartičiek v čokoládových žabkách.

Bill Weasley
HP5: Fénixov rád
(kap. 5, str. 98)
STRÁNKY
Ocenenia:


Partneri:
Kiklop's Dynamic

Spriatelené stránky:
Fantasy-svet.net
Potterweb.cz
Simpsonovci.com
Martin Užák - editor a ghostwriter
DÔLEŽITÉ DÁTUMY
Grindelwaldove zločiny
Slovensko
15. november 2018
UK / USA
16. november 2018